Heros w fazie spoczynku W biegu Podczas walki

Bezimienny, główny bohater. Początkowo wyposażony tylko w okrycie wierzchnie, w pierwszym sektorze zdobywa również miecz. Potrafi skradać się, biegać, skakać, zawisać, kucać, podskakiwać, wspinać się, spadać, walczyć i ginąć.

Księżniczka (Persji) - córka Sułtana. Do uratowania. Cierpliwie czeka na naszego herosa w swojej komnacie, towarzyszy jej myszka. Czeka tylko 1 godzinę. Po tym czasie zakatowuje ją Jaffar, pragnący się z nią ożenić. Ona pragnie poślubić tylko głównego bohatera.

Wielki Wezyr Jaffar. Zły do szpiku kości. Psychopatyczny morderca z cechami paranoidalno-schizofrenicznymi. Czarnoksiężnik. Można z nim powalczyć w 12 sektorze.

Zbiry Jaffara. Wojownicy o różnym stopniu wyszkolenia, bezgranicznie oddani swemu panu. Muzułmanie. Specjaliści rozróżniają kilka ich rodzajów:

Zwykli - jak sama nazwa wskazuje, są podstawowym typem przeciwników. Nie wykonują żadnych zaawansowanych wymachów swym orężem (np. osłon). Potrafią tylko podejść i ukłuć. Bronią się ucieczką. Łatwi do zwalczenia. Różnią się kolorem stroju i ilością przydzielonej energii.

Brzuchacz - strzeże przejścia w sektorze 6. Potężnie zbudowany. Dobrze wyszkolony. Potrafi zatrzymać naszego herosa na dłuższy czas, wykorzystując każdy jego błąd.

Stoik - z poziomu 8. Nie da się go wyprowadzić z równowagi. Wyczekuje na dogodny moment i atakuje (przeważnie celnie). Taktyka walki rozmaita, choć najlepiej chować miecz i szybko go wyciągać do ataku (wtedy Stoik się odsłania).

Sobowtór (znany także jako Cień). Wyczarowany w 4 sektorze przy przeskakiwaniu przez lustro. Przeszkadza głównemu bohaterowi aż do 12 sektora (wypija napoje energetyczne, zamyka kraty, w końcu próbuje walczyć).



Szkielet (zwany też Kościotrupem). Ożywa w wyniku czarów Jaffara. Wyposażony w miecz. Pojawia się w sektorze 3. Należy strącić go w przepaść, aby rozsypał się na czynniki pierwsze.

Myszka (ewentualnie Szczur). Zwierzątko pałacowe Księżniczki. Pomaga herosowi wydostać się z pułapki w sektorze ósmym.

Wszystkie postacie wyposażone w broń (w tym także heros) mają przydzieloną pewną ilość energii. Obrazowana jest ona przy pomocy "strzałek":
Bohater może uzupełnić niepełne "strzałki" lub zwiększyć ich ilość dzięki odpowiednim napojom (patrz sekcja Gra). Pozostałe postacie nie mają takiej możliwości...
Copyright © 2000-2011 by halerz